Vacature
Office Manager
Wij zijn een groeiende aannemer en zoeken een gedreven Office Manager om ons team te versterken voor 2 à 3 dagen per week. Ons kantoor is eenvoudig bereikbaar, direct aan de A8
Interesse? Stuur je CV en korte motivatie naar info@nanterre.nl o.v.v. Sollicitatie Office Manager en wij nemen zo snel mogelijk contact met je op!
Jouw taken zullen onder andere bestaan uit
Als Office Manager ben jij de spil van ons kantoor. Je zorgt dat alles soepel verloopt en ondersteunt de directie en projectleiders bij administratieve en organisatorische taken.
Je werkzaamheden bestaan onder andere uit:
- Versturen en opvolgen van facturen
- Bijhouden van administratie en projectdossiers
- Verwerken van gegevens in Excel en andere systemen
- Contact met leveranciers en klanten
- Algemene kantoororganisatie (mail, telefoon, agenda’s, bestellingen)
Wat verwachten wij van jou?
- Je hebt ervaring in een vergelijkbare functie (office manager / administratief medewerker)
- Je werkt nauwkeurig en gestructureerd
- Ervaring met Vakware is een pré
- Je hebt goede kennis van Excel en bent handig met computers
- Je communiceert duidelijk en professioneel
- Je woont in de regio Amsterdam-Zaandam of bent bereidt verder te reizen
Wij bieden jou
- Een parttime functie van 2 à 3 dagen per week
- Marktconform salaris, afhankelijk van ervaring
- Informele werksfeer in een hecht team
- Flexibele werktijden in overleg
- Een zelfstandige rol met ruimte voor eigen initiatief
Over Nanterre Bouw
Nanterre heeft een platte organisatie met jonge ambitieuze en inmiddels ervaren medewerkers. Wij doen zeer uiteenlopende projecten voor zowel particulieren als de zakelijke markt. Denk hierbij aan het bouwen en verbouwen van woningen, appartementen, winkels, uitgaansgelegenheden, kantoren en meer. Op vrijdag drinken we graag een borreltje en trekken we soms met z’n allen de stad in.
Ben jij wie wij zoeken?
Stuur dan jouw motivatie met CV naar hr@nanterre.nl. Heb je nog vragen? Neem dan contact op via hr@nanterre.nl of via tel: +31 (0)20 309 02 71.